UWAGA! Serwis adriatyka.pl wykorzystuje technologię cookies – Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.
Menu główne
Wyszukiwarka
Ostatnio oglądane

Array ( [0] => 553 [1] => 573 [2] => 44 [3] => 40 [4] => 485 [5] => 392 [6] => 238 [7] => 816 [8] => 277 [9] => 668 [10] => 432 [11] => 243 [12] => 43 [13] => 397 [14] => 801 [15] => 430 [16] => 124 [17] => 114 [18] => 527 [19] => 242 [20] => 244 [21] => 413 [22] => 390 [23] => 116 [24] => 803 [25] => 60 [26] => 220 )
 Dom 8+2 


 Apartament 2+1 


 Apartament 2+1 


 Apartament 2+0 


Informacje o Chorwacji
Bądź na bieżąco
z naszym newsletterem:

FAQ najczęściej zadawane pytania


Kontakt





Rezerwacje i płatności

Rezerwacje zakwaterowania są przyjmowane on-line oraz drogą elektroniczną (e-mailem). Aby zarezerwować usługę należy wpłacić zaliczkę (zależnie od wybranego sposobu płacenia). Niezwrotna zaliczka płatna jest przelewem (w czasie do 48 godzin (lub 2 dni robocze)) w polskich złotych lub euro na konto firmowe Adriatyka.pl. Resztę należy zapłacić w euro, na miejscu w dniu zakwaterowania się w obiekcie (jeśli nie zostało to określone inaczej).

Istnieją trzy sposoby płatności za rezerwacje.

1. do 30% ceny usługi wynajmu po zatwierdzeniu rezerwacji. 
    od 70% ceny usługi wynajmu płatne gotówką gospodarzom po              
          przyjeździe do kwatery.

2. 50% ceny usługi wynajmu po zatwierdzeniu rezerwacji. 
    50% ceny usługi wynajmu płatne gotówką gospodarzom po przyjeździe          do kwatery.

3. 100% ceny za usługę wynajmu według oferty.

Firma Adriatyka.pl preferuje pierwszą z w/w formę płatności. W nielicznych przypadkach opłata wstępna (zaliczka) może być nieco wyższa niż 30%.

Potwierdzenie rezerwacji:

Po zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty zaliczki (lub całej sumy) wysyłamy Państwu potwierdzenie dokonania rezerwacji wraz z dokumentem ją potwierdzającym (voucher) zawierającym następujące informacje:

- Imię, Nazwisko, adres i numer telefonu usługodawcy
- Liczbę osób / nazwiska gości korzystających z usługi
- Opis opłaconej usługi, termin korzystania z usługi
- Usługi dodatkowe (jeśli takie występują)
- Uwagi dotyczące opłaty klimatycznej
- Wysokość dokonanej wpłaty
- Kwotę pozostałą do zapłaty
- Inne informacje

Nie wystawiamy faktur VAT. Klient otrzymuje rachunek za wynajem od właściciela obiektu po zakwaterowaniu się w kwaterze (po dokonaniu pełnej wpłaty).



wersja do druku


Polecane przez Adriatyka.pl

Apartament 2+2


Apartament 4+1


Apartament 5+1


Apartament 4+0


Apartament 2+1


Apartament 4+1


Apartament 8+0


Apartament 8+0


Apartament 2+0


Apartament 4+1


Apartament 3+2


Apartament 2+3


Apartament 6+2


Apartament 2+1


Dom 6+0